Heeft u uw klacht nog niet gemeld via ons interne klachtenformulier? Wij zoeken graag samen met u naar een oplossing.
Bij deze klachten kunt u elders terecht:
Voor klachten over het al dan niet krijgen van een huisvestingsvergunning kunt u indienen bij de gemeente. Meer informatie vindt u onderaan deze pagina.
Voor klachten die nog niet eerder door Mozaïek Wonen zijn behandeld, kunt u terecht bij onze interne klachtenprocedure.
Klachten over o.a. de hoogte van de huurprijs, de jaarlijkse huurverhoging en de servicekosten kunnen alleen behandeld worden door de huurcommissie.
Werkwijze Klachtencommissie en formulier
Wilt u een klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie? Vul dan het onderstaande formulier klachtencommissie in of vraag per e-mail of telefonisch of het het formulier opgestuurd kan worden. De klacht gaat vervolgens naar het externe secretariaat van de Klachtencommissie. Binnen 14 dagen ontvangt u bericht van het externe secretariaat van de Klachtencommissie
Ook staat in de bevestiging of de Klachtencommissie verder gaat met uw klacht. Er zijn namelijk ook bepaalde klachten waarover de Klachtencommissie niet kan adviseren.
Als de Klachtencommissie uw klacht in verdere behandeling neemt, zijn er twee mogelijkheden:
Uw klacht wordt alsnog opgelost tussen u en Mozaïek Wonen. Het dossier van uw klacht wordt dan gesloten.
Uw klacht wordt niet opgelost tussen u en Mozaïek Wonen. De Klachtencommissie nodigt u uit voor een zitting.